Ojoj

I natt vaknade båda pojkarna flera gånger. Typiskt när man behöver sömn!
Resultatet blev så klart att jag var heeeeeeelt slut efter lunchen och fattade ungefär INGENTING av vad läraren sa.

Det blev buss på morgonen.
Vet inte hur man gör... -Hur gör man? Busschauffören såg lite frågande ut. 


Idag kändes det lite hopplöst och jobbigare än igår.
Sen körde dom en tävling oxå för och kolla vem som satt längst mot en vägg och jag mot alla dom vältränade kändes ju så där! :-S
Jag tycker illa om tävlingar också där man pekas ut så där. 
Inte bara som nu när jag var sämst utan även när nån annan e "sämst". Tycker det e oschysst att nån blir utpekad så där och så skäms dom och tycker att det e pinsamt. 



Trött Benjamin. Ungefär som jag...

Såååå... denna dagen var lite si så där...
Nu e jag hos tandläkaren och väntar på att komma in. :-(
Allt körde ihop sej för Chris skulle på föreläsning och Sofia är på skolresa. Sara är barnvakt för ingen annan kunde... Men det går nog bra.


Hej hopp!
Nu orkar jag inte skriva mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback