Träningsinstruktör

Nu är jag licensierad träningsinstruktör i styrketräning och konditionsträning. :) 

Har gjort två delar av tre.



Sista delen börjar imorgon.

Sen blir jag förhoppningsvis personlig tränare.

Känns roligt men också ganska jobbigt. Väldigt jobbigt faktiskt. Har megaångest och värsta trycket över bröstet.

Känner sån prestationsångest och tappade lite självkänsla när det gick så himla dåligt på proverna.


När man ger sej in i nått så har man ofta en föreställning om hur det ska bli och så blir nästan aldrig så som man tänkt sej. 

Jag är alltid överpositiv och tror att allt ordnar sej... Och det gör det ju oftast oxå men det här var riktigt tufft. 

Den som gett sej in i leken får den tåla heter det ju så jag ska bara andas i en påse lite och så e det bara att köra!


Japp! Jippiii nu kör vi. :-/



Kommentarer
Postat av: Anonym

Åja, så himla dåligt gick det väl inte? Du klarade proven och nu är det bara slutet kvar. Tänk i stället vad stolt du kommer att vara när du klarat hela baletten! Du får bara vara lite mer disciplinerad den här gången.

Svar: Japp! Den här ggn ska jag köra järnet! :)
kattitingeling

2014-07-01 @ 22:46:14
Postat av: N

Ja, i det här fallet är det att föredra att köra järnet än att ta sig ett...

Svar: Ibland måste man även få ta sej ett järn, annars e det väl inge kul? Dock händer det väldigt sällan här på Furumossen 69...
kattitingeling

2014-07-03 @ 22:48:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback