Bajsdag :(

Det började med att vi kom iväg för sent i morse så det blev ett himla stress dit bort.
Sen har jag ju skrivit om hur inskolningen var...
Han somnade ju till slut men sov bara en halvtimme. Han som brukar sova tre timmar! :-/
På väg hem ville Eskil bara leka och sprang åt ett annat håll och jag ville hem och ge Astor nått att äta för han hade ju sovit i flera timmar.
Dessutom regnade det och han ville bara stå jättelänge i alla vattenpölar fast han inte hade gummistövlar.

Eftermiddagen var minst sagt förjävlig!
Eskil var sååå trött och jobbig, skulle bara buffla och knuffa Astor hela tiden.
Sen kom Sara hem, ettrig som ett bi för hon hade blivit osams med sin pappa. 
Allt gick ut över mej så klart och jag hade gått upp kl halv sex eftersom båda ungarna vaknade då, så mitt tålamod var inte jättebra. :(
Jag ville bara sova men det var ju inte direkt läge med tre griniga ungar. 

Sen fick jag ringa ett samtal om ett papper som kommit på posten som inte var då himla kul och så var allt slut i kylskåpet och skafferiet.

När klockan närmade sej halv sex var det dags att hoppa i träningskläderna och för första gången på många månader kände jag mej inte så motiverad, men samtidigt kände jag att det var precis vad jag behövde efter en sån här dag! Så jag tog på mej och hoppade in i bilen och gav mej av.


Kom igen kärring! Fick jag säga till mej själv och försöka hitta lust.

Hämtade min arbetskamrat Jennie på vägen och så körde vi cxworx som gick skitbra och sen var det dags för yoga... Som gick apdåligt! :-(
Ryggen började strejka ganska direkt och efter halva tiden fick jag lägga ner.
Satte mej i ett hörn för att vänta på min arbetskamrat och sms:ade Chris och frågade vad jag skulle handla i affären sen och efter ett tag så snäser en surkärring att det är telefonförbud, otrevligast i stan.
Ursäkta mej, det visste inte jag. Jag väntade ju bara på Jennie. Annars hade jag ju gått ut om inte hon var kvar...


Så då drog vi och sen handlade jag allt det där som var slut.
När jag kom hem var Astor galet mammig och jättetrött!
Eskil sov redan - no surprise! 
Jag var också väldigt hungrig så jag försökte göra nått att äta medan Astor bara ville va hos mej och sen fick han en flaska välling och så somnade han som en stock!

Nu har jag landat o soffan med en kopp kaffe. 
Alla tre barnen som var griniga och trötta idag har lagt sej. En återstår men hon har inte varit vidare trött eller grinig, Sofia är glad och lugn mest hela tiden.

Ryggen hugger hela tiden nu. 
Vilodag imorgon som tur är.
Ska gå o lägga mej snart. Önskar att denna dagen bara ska va över.

En SÅN dag hade jag. Jättekul!
Hur var din dag?? 

Kommentarer
Postat av: George

Det kanske är mobilförbud för att folk INTE ska sitta och fota andra som tränar? Roligt att de påpekade mobilförbudet för dig men att du ändå kände dig tvungen att lägga upp en bild.

Svar: Japp George. Jag är djävulen själv! Jordens avskum
kattitingeling

2014-03-19 @ 00:32:56
Postat av: N

Devil in disguise...

2014-03-19 @ 23:53:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback