God kväll

Det var rätt jobbigt att jobba.
Vaknade ganska tidigt oxå.
Men så e det ju i början när man börjar jobba.

Astor var sååå mammig när jag kom hem. Han ville liksom äta upp mej! :)






Han är verkligen helt galet kär i mej. Så mysigt! :)
Men jag e mer kär i honom än vad han e i mej!

Efter att jag kommit hem från jobbet åkte jag och tränade 45 minuter.
Testade att köra Indoor walking.
Trodde att det skulle va skitjobbigt och helt astråkigt men jag tyckte det var kul!
Det var som att jogga fast mjukare och utan stötar som det blir när man landar vid löpning.
Det var också ganska jobbigt men jag har fått kondition (?) 
Blev helt förvånad över att jag orkade och att jag kunde tycka att nått som liknar löpning e kul!
Att jogga har aldrig varit min melodi.


Så nu har jag testat det och har ytterligare en träningsform jag gillar.
För närvarande tränar jag så här:

Måndag: MRM 75 minuter
Tisdag: Bodypump 60 min
Onsdag: -
Torsdag: Zumba 60 min
Fredag: -
Lördag: cxworx 30 min
Söndag: cxworx 30 min

En kombination mellan styrka och kondition.
Men nu när jag gillade Walking så ska jag göra om mitt träningsschema lite.
Funderar på att byta bort Zumban mot walking och lägga till en träningsdag till eftersom cxworx bara e en halvtimme.

Chris har också börjat träna.
Vi går omlott.
När jag kommer hem, åker han. :) På lördagen tränar Eskil och Sara tränar ju oxå flera dagar i veckan så det e bara Fia och Astor som inte tränar i denna familj.
Fast vi kom just fram till att Astor tränar som bara den. Han är snabb som en iller när kryper fram på golvena här! :-D

Nu e det dax för att sova, är VÄLDIGT trött!

God natt!

Kommentarer
Postat av: N

God natt...

2014-03-27 @ 00:43:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback