Hej världen!

Vi har tagit oss ut.
Eskil e trött som bara den. Han gråter för ingenting. Han är väldigt förkyld fortfarande men magsjukan var över i måndags. 
Vi stannade ändå hemma och tänkte att vi skulle gå till dagis igår men natten till torsdag spydde Astor som en kalv hela natten.
På morgonen kom jag inte upp ur sängen. Mådde illa och hade ont i magen och så sov jag till halv sex på kvällen, alltså 18 timmar i sträck.
När jag väl tog mej upp åt jag två ägg och det e vad jag åt den dagen.
Var kass i magen oxå (-igen? Kan man va magsjuk två gånger så tätt?)

Astor var rätt bra hela dagen. Han hade ätit och allt var okej, bortsett från att han var trött. På kvällen fick han en flaska välling och efter en kvart spyr han ner hela soffan och mej och sen Chris.
På natten vaknar jag av att jag trodde att han spydde igen men det var från andra änden och blöjan hade lossnat så det var liksom diarré i hela sängen! :-(((

 Nu sover han i alla fall i vagnen här ute.
Här finns inga människor i närheten så jag tänkte att lite frisk luft kan inte skada.


Eskil leker i sandlådan.
Han fick nappen för han var inte alls nån nöjd kille.


Chris åkte iväg och jobbade några timmar.
Jag känner mej rätt okej idag.
Har inte ätit nått dock, bara druckit lite kaffe. Men jag känner mej i allafall pigg.

Sara har väldigt ont i halsen och hade ont i magen igår.
Och Sofia stannade hemma idag för hon mådde illa.
Så vi e sjuka familjen här.
Härligt med sjukdomar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback