Hejsan

Natten var sådär.
Eskil framför allt vaknade flera gånger.
Astor vaknar ofta till och låter men så somnar han om. Då vaknar man ju till och sen ligger man på helspänn och undrar om han ska vakna.
Eskil har haft växtvärk i flera dagar.
I natt vaknade han och grät och sa att han hade ont.
Då fick han alvedon och sen tror jag att det var bra. Men han var bra ledsen. :(



Astor vaknade kl sex på morgonen sen efter att Eskil härjat halva natten. 
Kände mej sådär pigg! :-/
Sen vill man inte gå ut ur sovrummet helst för då väcker han ju alla andra också.
Efter en timme somnade han om i min säng bredvid mej.
Det var mysigt. :)


Kolla va gulligt han håller Chris tumme här på denna bild. :)

Idag har jag ont i magen - igen!
Undrar om jag verkligen har varit magsjuk eller om det e nått annat...
Jag e bra i mellan och sen kass igen. Väldigt konstigt. 

Tanken var att träna i eftermiddag.
Få se hur det blir med det...

Helt underbart väder är det i alla fall!
Är så sugen på att plantera och fixa i trädgården.
Ska åka ner till Blomsterlandet sen nån dag och se vad jag får tag på.

Kram på er alla i vårvädret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback