Idag blev det Zumba igen

Mina arbetskamrater gillar Zumban.
Jag tycker det är helt okej, men jag gillade mer combaten och pumpen.


Ett litet kort taget i drickapausen. :)

Det är roligare att träna tillsammans med nån så jag kör på dom passen som mina kollegor tränar än så länge.
På tisdag ska jag testa MRL eller nått liknande med en av dom.
Det ska bli kul, vill testa olika grejer! :)

 

Blev i alla fall genomsvettig på passet!
Håret var helt blött!

Nästa vecka ska både min granne Åse och min syster provträna på Wellness med mej. Det om nått ska bli kul! 
Då tänkte jag att vi ska prova på massa olika pass och upptäcka vad dom e för nått. :)


Trött efter träningen.
Men nu känner jag mej rätt pigg. Man får himla energi av att träna. :)

Så småningom när jag lärt mej hur det går till på gymmet och hur passena funkar kan jag börja gå själv. Men nu vet jag inte ens vad dom olika passen innebär så det känns lite tryggare att gå med nån annan som har lite koll.
Därför vill jag också testa olika så jag får lära mej många varianter av träning så kan jag välja sen vad som tilltalar mej.

Ska kolla lite om det finns nått i helgen som jag kan gå på själv...
Fast jag har tränat tre gånger redan denna veckan. Super ju! :-)

Dags att sova kanske?
Imorgon har jag tid till läkaren. Men min mage e ju bra nu... Ska prata om min allergi istället. Nyser och kliar i ögonen hela tiden! 

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback