Inskolningsdag nr 3

Idag var det inskolning igen och det gick bättre.


Vi var ute länge i iskylan! 
Men Eskil älskar ju att va ute så han led inte det minsta.



Bilarna är favoriterna på förskolan.




Och sen blev det ett konstverk tillverkat.

På hemvägen tog vi det superlugnt och Eskil fick upptäcka världen.
Vi tog en tur bort till affären och köpte blåbär och kaffe och så ringde jag till Sara och sa att hon hade fått paket.




Köpte ridstövlar från Blocket som kom idag! :)

Sen ville Eskil sitta i ett dike och äta upp sina blåbär.
 

Gör det, sa jag så kan jag natta Astor så länge.


Då fick han sällskap av en väldigt gosig katt.


Sen ville han också leka en stund i sandlådan.


Vi lekte där bara en liten stund. Jag ville inte va kvar där så länge för då hade vi varit ute i två timmar och jag fröööös och va himla hungrig.

Nu har vi ätit och snart e det dax för Zumba.
Ska ta mej en kopp kaffe bara först. Känner mej väldigt trött...
Imorgon ska jag lämna Eskil för första gången. Få se hur det går... :-/
Även om det gick bättre var det en del putt och knuff ändå.

Ha det fint!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Usch! Var det den läskiga katten med bjällra i halsbandet?

Svar: Läskiga? :-D han var ju jättegullig! :)
kattitingeling

2014-03-20 @ 18:28:21
Postat av: N

Finns det läskiga katter???

Svar: Ja det finns läskiga katter men denna var ju jättesöt! :)
kattitingeling

2014-03-20 @ 21:06:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback