Läkaren

Var nyss hos läkaren och känner mej så lättad och glad. Samtidigt känner jag mej så himla ledsen för att jag har fått gå till den där dåliga nybörjar-läkaren som skyllde allt på min kost.
När jag ändrade kost så hjälpte det ju inte ett endaste dugg! 

Idag fick jag en ny läkare som verkligen lyssnade och hon sa direkt att det låter som en förlossningsskada.
Man kan av att trycka ut ett barn få skador på nerverna runt ändtarmen som gör att krystnerverna inte fungerar.
Men precis så är det ju som det känns! Sa jag men hur kommer det sej att det inte är så längre?
Då är det antagligen så att nerverna har läkt och det börjar fungera igen.

Att jag är allergisk på vintern beror antagligen på att jag är allergisk mot kvalster! :(((
Sitter nu på Apoteket och ska hämta ut medicin.
Mitt exem som jag har över allt hänger ihop med allergin så det ska dämpa det med lite när jag äter allergimedicin.

Så himla skönt att ha en kompetent läkare att ha och prata med! 
Äntligen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback