Lite bättre...

Igår när jag gick o la mej undrade jag hur det skulle gå!
Kunde endast ligga på rygg och så fort jag rörde mej så gjorde det helt sjukt ont!
Det var verkligen på gränsen till att stå ut. Var så himla trött också så jag orkade inte få upp o ta värktablett och inte heller värma mina riskuddar igen när dom svalnade.
Men jag värmde dom innan jag la mej och  knödde ner dom i bh:n. :-D


Bästa kompisarna.

Nu e det bättre idag även om det inte är helt bra.
Fortsätter att använda värmekuddarna så får vi hoppas att det e bra ikväll när jag ska träna.

Annars händer det inte så mycket.
Tvättar tvätt och sen skulle jag ladda diskmaskinen och hade inga diskmaskinstabletter kvar. :-( Typiskt.


Nu lite mer kaffe och titta på konstigt barnprogram på Barnkanalen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback