Natten

Astor sover jättedåligt.
Tand nummer fem är på väg. Tanden bredvid höger framtand i överkäken.
Han är jätteförkyld och har hosta också.
Han hostar hela tiden och det rasslar illa när han andas. Alvedon har han fått två gånger och det verkar dämpa lite men det tar inte bort hostan.

Den jag tippade vann Mello. Alcazar kom typ trea som jag oxå gillade.
Det här året fanns inte nån låt som jag tyckte var helt wow men Nielsen var en av dom bästa i det som fanns i årets utbud. Tror det inte kommer gå jättebra i den stora Mellon sen men den var ok.

Idag tog vi en promenad upp till kiosken och köpte lördagsgodis. Sen tog vi en kopp kaffe hos kusin.



Eskil var värsta coola med sina solbrillor. 
Blev helt förvånad över att han gick med på att ha dom på sej hela vägen upp till Sanna!


Astor var himla grinig igen efter ett tag så vi gick hem och sen var han hur gnällig som helst till halv åtta tills han somnade i min famn.


Få se hur mycket sömn man får i natt då...
Klockan e redan ett. Kollade på Marilyn filmen som kom på tv1 och den tog inte slut förrän tjugo i ett. Den var så där också. Trodde den skulle va bättre eftersom den fått så himla bra kritik men det e väl kanske jag... Jag tycker inte det finns nån som kan spela henne, hon hade ju ett väldigt unikt kroppsspråk och minspel. 

Dax att sova.
Nu rasslar han här igen lilla stackaren... :-(

God natt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback