Nattinlägg

Jag är ju så klart hur pigg som helst bara för att jag sov i två timmar mitt på dagen! Så nu kan jag inte sova... :-/ 
Men det känns ändå ganska gött för jag har varit väldigt trött länge och inte kunnat sova på middagen med killarna på flera veckor. Då har jag vaknat av minsta lilla pip...
Nu känner jag mig i alla fall utvilad.

Astor har varit himla grinig i många veckor nu och skrikit efter mej hela tiden. Han skulle bara upp i famnen hela, hela tiden och det är också rätt utmattande.
Men nu verkar han gladare och kan roa sej själv lite grann tills han blir trött eller hungrig för då ska han klänga på mej igen. :)


Dom e fortfarande förkylda båda två men det är betydligt bättre.
Tänderna har kommit fram ordentligt också så dom gör inte ont längre och amningen har vi slutat med helt nu och det verkar gått ganska smärtfritt från alla håll. Bara höger sida på mej som inte verkar fatta att det inte finns nån efterfrågan även om jag nu inte har ammat på två dygn. :-/ 


Hur gullig? Å lilla fis så fin han e!

Eskil har också varit himla förkyld men nu e han bättre han med.


Har suttit och kollat på Wellnes sida och funderat på vad jag ska träna för nått...
Svårt att förstå sej på vad alla dom där passen är för nått.
Men det e väl bara att prova!

Nu börjar jag känna mej mer trött.
Kanske dags att lägga bort telefonen nu då.

Nattis!  

Kommentarer
Postat av: N

Har du testat spinning än?

Svar: Nä, det hoppar jag än så länge... Testade det för länge sen och då fick jag ryggskott. Ryggen pallade inte det riktigt så jag e ganska rädd för det. Nu har jag ont i ryggen igen så jag antar att Zumban var lite för svängig sist för min apdåliga rygg... :-/
kattitingeling

2014-03-02 @ 01:07:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback