Söndag kväll

Då var den veckan slut och så är det måndag imorgon igen.
Astor e så himla sjuk. :( Han hostar, snorar och nyser hela tiden och så är han så himla grinig och trött och helt flammig i hela ansiktet. Sömnen blir helt hackigt och han vaknar och skriker.
Man är rätt trött själv också...

Idag tränade jag för första gången själv utan nån vän eller arbetskamrat.
Provade på att träna Bodybalance.
Det var tur att jag hade målat tånaglarna av bara en slump då eftersom man tränade barfota. :)
Jag målar i princip aldrig varken naglarna på fingrarna eller tårna!


Bodybalance var en kombination av olika träningsformer - lite yoga, pilates, tai chi. Det var mycket balansövningar och stretchövningar och sen lite meditation på slutet.
Sån här träning tilltalar mej inte jättemycket, jag vill svettas och hoppa men jag har bokat upp mej på detta nästa söndag igen.
Som jag sa så ska jag utmana mej själv det här året så då gör jag det ordentligt och jag ska ge allt flera chanser.


Nästa vecka har jag bokat in mej på himla många pass.
Ska bli roligt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback