Tanken var att träna...

Hade ju tänkt att träna MLR 75 minuter idag. 
Känns ju sådär med jack i ögonbrynet...
Men skit samma om jag ser ut som en boxare, dom måste väl oxå få träna lite MLR - inte bara box.
Kanske borde jag köra nån slags bodycombat eller liknande nu, hade ju passat bättre!



Det är lila och svullet. Undra hur det blir sen?
Värsta blåklockan.

Imorgon ska jag till studievägledaren.
Min bild av studievägledare är att dom tycker att det mesta inte e nån idé att plugga till för det går ändå inte att få nått jobb som det man vill läsa till.

Nu ska jag sminka mej och försöka få mej att se lite normal ut.
Sen ska jag ta hand om Eskil som bara sovit en timme på förskolan, han sover i vanliga fall tre timmar hemma.
Han grinar åt allt. Sara oxå. Hon är arg på sin pappa och det går som vanligt ut över mej...

Nu vill jag rymma till gymmet! :-/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback