Ärenden igen

Idag blev det åter en dag med massa "to do".
Chris jobbade hemifrån på förmiddagen så då kunde jag fixa saker i lugn och ro. Vi fick inte tag i någon barnvakt tyvärr...

Började med att åka ner och ta prover på vårdcentralen.


Det var en himla lång väntetid att få komma in men när man väl kom in så gick det fort.


Men under den långa väntetiden kunde jag plugga lite anatomi så det gjorde inget.
 
Sen åkte jag till Nordic wellnes och pratade med pt tjejen.
Men eftersom jag har diskbråck så ville hon rådfråga deras sjukgymnast så jag får vänta lite...
 

Spännande att lära sej hur de går till väga. :)

Sen har jag ringt jobbet angående inbjudan till föreläsning och studiedag och svarat på frågor angående vårat vatten i en undersökning.

Nu badar Astor efter att vi ätit lite och Eskil sover.
Idag sov dom lite omlott igen.


Jag blev lite dåsig efter lunchen...
Ojoj. Hade varit himla gött med en powernap.
Men det går icke nu.


Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback