Barnen

I natt sov Eskil och Astor väldigt dåligt.
Astor är dunderförkyld så det var anledningen för honom.
Varför Eskil sov knasigt vet jag inte. Han kom upp flera gånger och sen sov han mellan oss en stund (?) 
Han e inte riktigt den typen som vill ligga bredvid. När man lägger sej i hans säng så säger han att man ska gå. 
Funderar på om han ibland e lite mörkrädd eller har drömt nått...
 
 
Nu e han himla trött och brötar och busar.
Klockan e bara tjugo över nio... :-/
 
 
När Astor nyser så sprutar det snor åt alla håll. Han har hosta också. 
 
Idag e vi hemma. Dom har magsjuka på förskolan och vi fick ju det sist. Vill inte ha det igen! Det var en pers! :-(
 
Igår fyllde Fia år. 16 år!!
Vi ska fira henne lite senare i slutet av månaden för hon vill ha nått spel som släpps den 27:e och 4 juni kommer andra delen ut av hennes favoritfilm "Draktämjaren" så då har jag planerat att vi ska gå och se den. 
 
 
Sara har fått "jobb". Fyra måndagar ska hon va med och leda hästen åt mina kusinbarn och hjälpa till lite före och efter med hästen.
Hon är överlycklig!
I ett års tid har hon velat ha nått litet jobb vid sidan av. 
Hon ska också "jobba" hos min mamma i sommar och då har mamma lovat att hon ska få pengar i förskott. Så för dom pengarna och jobbet i stallet ska hon köpa ett guldpass på Liseberg.
Tycker att det e himla bra att hon får anstränga sej lite för att få det hon önskar så man inte bara ger allt rakt av hela tiden.
 
 
Nu har Eskil fått lite välling och han ligger i soffan och verkar väldigt trött...
Vi kollar på Rorri en racerbil. Försöker förhala...
 
 
Igår bokade jag träff med en personlig tränare på gymmet.
Dom vill helst att man ska ha tränat ett tag med en pt när man går utbildningen.
På torsdag ska jag träffa henne första gången.
Spännande! :)
 
 
Idag ska jag träna bodypump som jag gör varje tisdag. I like! Igår var det MRL igen 75 min. Det gick bra men jag kände att jag hade lite mindre energi. Har ju varit förkyld jag med och hoppade cxworx och Indoor walking i söndags pga det.
Andra gången jag hoppar träningen. Annars har jag hållit fem dagar i veckan även om man inte e superpeppad varje gång. Jag har masat mej dit ändå. 
 
Nu e dom väldigt trötta här. Eskil slog sej och Astor e gnällig. Går nog inte att förhala så mycket längre...
Säger hej hopp och ha en trevlig dag!
 

Kommentarer
Postat av: N

Herre gud vilken häftig träning det var på Bodystep Athletic i söndags :-) :-) :-)
Svetten droppade från håret i slutet på det blott 30 min långa passet. Och det var så kul att testa på något nytt. Det första jag gjorde när jag kom hem var att boka in mig på nästa söndags Bodystep-pass. JIPPIE!!!

Svar: Jeeej! :)
kattitingeling

2014-05-14 @ 00:37:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback