Hejsan från sjukstugan

Eskil verkar inte alls kry. Han e inte med i matchen alls. 
Sitter nu inne hos honom och väntar på att han ska somna. Han har varit så ledsen hela dagen. Snoret rinner, han är varm, jättekänslig, orkeslös och så pekade han på sitt huvud: jag har ont där - i pannan! :(
Han fick alvedon men det verkar inte ha hjälpt mycket. 


Lillen...

Astor somnade också nu för fem minuter sedan så nu har jag chansen att sova!
Få se om det går...
Hans näsa har runnit också hela morgonen och jag har fått torka stup i kvarten.


Pt:n ringde också så vi kör första träningspasset på tisdag. Avbokade bodypump:en så då blir det bara pt träning den dagen. :)
Kul!


Gissa en gång om jag saknar mitt långa hår... :(
Känns som jag har tre hårstrån på huvet!

Nu e det dags att försöka sova!
Sweet dreams!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback