Hejsan

Nu har vi lämnat Eskil på förskolan och Astor har somnat i sängen.
Eskil somnade ju inte igår när jag satt där inne hos honom och väntade.
Sen hörde jag Astor så då gick vi upp och hämtade honom:



Men sen på eftermiddagen vid halv tre kan ni ju gissa vem som var en aning trött.
"Jag ska bara vila lite" sa han och la sej i soffan. Ögonen gick i kors så det var bara att bära honom till hans säng och han stensomnade.
Astor var passligt nog också trött då så jag tänkte att jag fick en ny chans till att vila lite! Yes.
Men så ringde det på dörren och det var Lotta grannen som kom med nycklar och en lapp med alla namnen på oss som skulle ha våra fönster putsade av fönsterputsaren.
Oj... Höhö, det hade ju jag glömt!
Tur vi hade städat då - förutom Saras rum... :-( Det rummet! :-(((
Japp, bara att ta tag i det så då det blev himla fint där med! Toppen ju egentligen fast man alltid känner NEJ när man ska ta det där hemska rummet.
Båda barnen sov ju oxå så det gick hur smidigt som helst.

På kvällen sen var det ju inte så lätt att sova... Kvart över tio somnade han och det efter att jag åter fått sitta där inne hos honom hur länge som helst.

Nu ska jag lägga mej en stund!
God middag.




Dom här två godingarna e ju helt galet fina <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback