Mitt i natta

Får bli ett snabbinlägg för jag behöver sooova!

Astor somnade och jag kollade Blocket och lite annat. Sen hann börja plugga lite men så vaknade han så klart.
Fast det var ju tur för då var Fia färdig på sin skola så vi åkte och hämtade henne.




Hemma igen åt vi och sen var det dags att hämta Eskil igen.
Det var sjuuuukt varmt! :-(((
Våran promenad hem tog två timmar igen! Jag ville bara hem, hettan dödade mej men Eskil ville så klart springa åt ett annat håll hela tiden. :-(

Sen var det Indoor walking.
Gjorde några styrkeövningar efteråt också, bara för att vänja mej vid styrketräning och lära mej att göra det.

Astor var omöjlig att få och sova, det var för varmt i lägenheten, så jag fick hämta vagnen.
Till slut somnade han i den. När jag lyfte över honom till sängen var han jättesvettig.
Har haft alla fönster öppna nu på kvällen så det ska bli svalare.


Chris var och hämtade en fåtölj som jag fyndade på Blocket och den ställde vi in i Eskils rum. Nu ska han bara få en billig dvd-apparat så kan han sitta inne hos sej och kika på film.
Fåtöljen får ni se imorgon. :)

Nu e det dags för att sova!
Nattinatti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback