Plugg

Skrev ut övningshäften och har pluggat hela kvällen.
Nu ser jag i kors och till slut fattar man ingenting av det man läser!


Men jag har i alla fall tragglat igenom allt om skelettet två gånger och är inne på andra tragglingen om musklerna.
Denna gången skriver jag av det jag anser att jag behöver kunna. Jag får inte in nått i mitt huve av att bara läsa. Jag behöver också bilder för att kunna förstå vad dom skriver om.



Sen behöver jag också plugga in vad alla muskler sitter och heter, även på latin. Yeah! 
Tur jag har några veckor här innan skolan börjar, jag behöver verkligen tid att bearbeta information och nöta sakta men säkert. 


Vi har ett fint skrivbord som vi typ aldrig använder men nu har jag suttit vid den tills min rygg kroknade.
Först låg jag dock i sängen men då kom Astor och försökte sno mina papper. :-D

Nu e det mitt i natten! Dags för sängen - för länge sen!

Nattis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback