Söndag - vilodagen

Av nån anledning så e jag ofta dålig på nått sätt på söndagar? Why?
Förra söndagen hoppade jag träningen för att jag var krasslig.
Den söndagen när mina kusiner hade varit här hade jag skitont i magen och fick hoppa träningen. 
Idag började jag må illa som fasen.
Tränade först cxworx och efter halva passet kände jag att jag började må illa. Tog det lite lugnt men det gick inte över.
När det sen var dags för Indoor walking så kände jag efter en kvart att det inte gick, så jag fick avbryta och åka hem. :(


Annars har jag mest pluggat idag - igen, städat lite, lagat mat och allt det där vanliga...


Hade så sett fram emot träningen... 
Och så blev det så här tråkigt. :(


Ligger i min säng och vilar mej lite.
Ska samla kraft och sen ta mej en kopp kaffe.

Ha en fin kommande vecka.
27 grader skulle det bli på torsdag! :-)
Hej hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback