Underbart väder!!

Oh my god det blev ju sommarväder!

Började dagen med lite cxworx träning på Wellness i en halvtimme.


Sen var det dags att plugga lite.




Men jag hann inte läsa så mycket för sen var det dags att packa väskan för att åka in till stan.
 

Göteborgsvarvet. Saras cheerleading skulle dit och heja på alla som sprang.







Sara fick va där med sin cheerleadinggrupp själv sen ett tag och så gick vi andra till Slottskogen.



Där picknickade vi en stund.


Jag lapade lite sol


Astor sov under hela stunden


Sen var det dags att åka hem


Dagens höjdpunkt var när en kille kom springandes efter mej och säger:
Hur kan man ha en sån snygg röv när man e nybliven mamma? :-D


Vad svarar man på det?


Typ tack! :)


Nu e jag ganska trött..,
Borde plugga.
Men först ska jag göra käk!

Hej hopp!

Kommentarer
Postat av: Chris

Han framförde bara vad han tyckte och likt mig så tyckte han om det han såg. Även om han nu var på lyset, annars hade han ju knappast vågat yppa orden. Men vill nog påstå att mer än din bakdel är fin, typ hela du. Love Always <3

Svar: ❤️
kattitingeling


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback