Cirkelträning och utbildning

Idag började jag dagen med att ha mitt första cirkelträningspass i Örgryte.
Jag var bra nervös igår innan jag skulle sova. Jag brukar vara det när jag ska göra nya saker.
Men såklart gick det bra och dom som var med var väldigt nöjda, fick bra feedback efteråt. :)
Det var riktigt kul! Jag älskar att ha pass, att vara PT och jobba med människor. Vilken energi jag får! Wohooo!

Efter passet åkte jag till stan, Sats - kompassen på utbildning om fötter. Det var så sjukt bra! Handlade om hur fötterna påverkar resten av kroppen, att man kan få kompensationsproblem ändå upp till nacken om man har problem i fötterna. 


Vi fick massa bra övningar, tips och ny kunskap. Det var verkligen en riktig aha-upplevelse med mycket som hon sa.

När jag väl kom hem på eftermiddagen så var det bara att ta på sig andra kläder och så var vi på middag på kvarterslokalen för dom som är med i styrelsen i denna förening och deras respektive.
Det bjöds på god mat och vin, lekar och quiz. Jag gick redan vid åtta för jag längtade efter mina fina pojkar.
Nu e dom i säng och jag sitter här och skriver och ojar över min onda mage. Tål inte kolhydrater längre. Får så himla ont i magen efter varje gång jag ätit det. :( Buhuuu!
Allt som är sött, framför allt bakelser och kakor och sånt kan jag endast äta väldigt lite av också nu för tiden. Det är gott dom två, tre första skedarna sen går det liksom inte ner mer. Blir helt illamående och tycker bara att det är skitäckligt och sliskigt! :( Halva pannacottan fick stå kvar...

Nu ska jag slappa i soffan hade jag tänkt. 
God natt på er allihop! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback