Firad

Nästa helg ska jag bli firad för på torsdag den 13 november fyller jag 40 år. Oh my God. Hur kan det ens vara möjligt?? :-D
Nästa helg flyttar svärmor och svärfar så dom kan inte vara med då, därför kom dom idag. Chris bror och hans familj kom också.
Jag blev firad med massa fina presenter. Glad!


Tjatar väldigt om att jag är trött, så egentligen borde jag sluta säga det men jag ÄR trött.
På helgerna blir jag som en dönick och ligger mest och försöker ta igen mig.
Ligger just nu och dåsar i sängen.
Borde fixa mej i ordning. Har crosscage i Angered kl sex. 

Hej hopp!
 

Kommentarer
Postat av: N

40 är väl ingen ålder på en sköldpadda...

Svar: Okej. Men på en människa?
kattitingeling

2014-11-11 @ 00:17:03
Postat av: N

Hur gick det med Crosscage idag?

Svar: Ja... Det blev tight men det fick gå. Dom blev nog rätt nöjda i slutändan även om det blev improviserat och stressigt
kattitingeling

2014-11-11 @ 23:00:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback