Idag har vi det mysigt

Idag vaknade barnen ganska sent så jag fick siva lite på morgonen. Det var skönt.
När vi ätit frukost så tog vi på oss regnbyxor och stövlar och så gick vi ut i höstrusket.


Vi gick upp till affären och handlade lite och sen tog vi en omväg tillbaka förbi Eskil och Astors förskola och hem.


Där omkring bygger dom mycket så det finns massa spännande lyftkranar, traktorer och grävskopor att titta på.

Hemma åt vi massa gott och nu är det dags att sova för mina små killar. Sitter i Eskils rum och väntar på att han ska somna.
Jag vill också sova. Känner mig trött.
På hemvägen började jag frysa riktigt ordentligt så Astor fick åka vagnen och Eskil stå på åkplattan och så sprang jag hem i intervaller.
Bra sätt att få upp värmen och vardagsmotion när man känner att man inte riktigt får till sin egna träning längre så ofta som man önskar.

Ha det allra bäst!
Hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback