Okej idiot som inte fattar!

Jävla dumjävel som skrev en kommentar i mitt förra inlägg!
Hur dum i huvet är du???
Jag pratade om min osäkerhet. Klart jag kan och vet och lär ut rätt, jag är skitnoga och tar reda på allt in i minsta detalj även om jag inte klarar av att utföra övningen själv pga mitt diskbråck.
Jag läser dessutom ännu mer på högskola i Borås och går flera extra kurser i månaden anordnat av Safe och Nordic Wellness för att jag ska få ÄNNU mer kunskap.
Ändå kan man känna sej osäker när allt är nytt och man är ovan. Det är en my miljö, nya arbetsuppgifter, en helt ny värld.
Det var känslan jag pratade om. Att man FÅR lov att känna osäkerhet, säkerheten kommer med tiden.
Det fattar du väl själv idiot!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback