Pepp

Blev så himla pepp på att komma igång med träningen igår efter att jag körde styrka så jag körde även ett cardiowalking-pass sen på kvällen i Olskroken när jag ändå skulle jobba där.
Har himla go träningsvärk över allt i hela kroppen idag!


Nu har jag börjat jobba på Olskroken istället för Angered. Lite närmare.
Än så länge har jag bara kört gyminfo och en pt kund men jag ska nog börja köra lite pass där också.
Får även vara i Mölnlycke också om jag vill. Inte så nära men jag skulle kunna försöka kombinera det med att hämta Sofia från hennes skola vid dom tillfällena som det i så fall skulle vara aktuellt.


Det finns ingen pt alls i Mölnlycke och det behövs någon där. Jag triggas ju av sånt. Att vara behövd, att kunna hjälpa och vara delaktig till att uppnå mål. 
Andra triggas av att få tävla med andra, jag är tvärt om. Hatar att tävla med andra eller försöka vara bättre än någon annan. Hamnar jag i såna lägen tappar jag lusten och känner bara: Jaja, låt han/hon vinna, uppenbarligen vill ju personen i fråga verkligen detta så sure, varsågod.

 

Men nu e klockan alldeles för mycket! Oj oj!
Dax att sussa. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback