En ganska bra dag

På förmiddagen träffade jag pt-koordinatorn på Örgryte och så gick vi igenom lite om hur dom olika datasystemen fungerar. Hon är himla bra! I like her. :)
Sen åt vi lunch och så körde jag henne till Backaplan där hennes kontor är.
På eftermiddagen var det dags att jobba i Angered.
Gyminfot blev en pt-timme istället och när den var slut så var det en timme kvar tills Cross-cage klassen skulle börja.
Inte en enda som hade bokat upp sig. :( Inte jättekonstigt kanske med tanke på att den lades in igår, folk hade ju inte hunnit se att det var nått pass där ens.
Men sen kom en dam som ville träna Zumba. Tyvärr var den klassen inställd men hon i kassan promotade min crosscage väldigt snyggt så hon bokade in sig på den! :) En i alla fall tänkte jag. Hon kan jag ju öva på. 
Plötsligt kom det tre till tjejer in som ville träna Zumba. Samma sak hände igen, dom bokade upp sig på crosscagen. Jeej, fyra personer!
När det var fem minuter kvar kom det in en kille och tjej och undrade om det var ledigt i rummet och om dom fick träna där. Nej tyvärr, sa jag, jag ska ha en crosscage klass här nu, men häng på och var med!
Sure thing, sa dom och så gick dom upp och hämtade en biljett dom också. 
Så på en timme blev det 6 personer som bokade upp sig på klassen från att inte vara någon alls från början! 
Och hur var det då?
Jo, det var ju skitkul! :)
Nu har jag bokat in så jag ska ha ytterligare en crosscage-klass i veckan!
Roligt.
Kom och träna med mig!

Nu e det dax att sova. Imorgon bitti ska jag träna seniorer. 

God natt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback