Fy farao

Nu ska ni få se på några rysliga bilder!
Den som jag bjöd på innan e ingenting emot vad hans svinkoppor utvecklats till! :(


Han har fått penicillin och kortisonsalva så vi får hoppas att det hjälper snart!


Han är prickig och blåsig precis överallt på hela kroppen!


Min söta lilla pojk! 
Han ser ju helt förskräcklig ut ju! :(

Eskil har fått några fläckar på ryggen.
Hoppas att det inte är detta! 


Jag har massa jobb varje kväll nu så jag hoppas verkligen att jag inte få det för hur skulle det se ut om man kom och träffade kunder och såg ut så där! :-o
Vill inte ställa in! 
Ska träffa massa nya kunder ju.

Nu behöver jag sova.
Tre timmar var inte direkt tillräckligt.

God natt!


Kommentarer
Postat av: Pia

Stackarn, förhoppningsvis hjälper salvan lite. Hoppas han kryar på sig!

Svar: Tack! Tror det e på bättringsväg nu...
kattitingeling

Postat av: Mia

Huvva, ser verkligen hemskt ut. Tänk på att tvätta o byta sängkläder, handdukar, kläder...extra viktigt när ab kuren är över...ping pong effekten är inte kul. Lider med er. :((( Tålamod!
Kram

Svar: Tack finaste du! <3
kattitingeling

2014-10-22 @ 00:08:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback