God morgon

Idag ska jag försöka att inte göra någonting alls.
Skulle kanske ha hoppat över workshopen igår och stannat hemma, för jag var verkligen så himla trött men nu hade jag anmält mig och det var för sent att boka av.


Jag vill så himla mycket men tiden räcker inte till.


Efter kursen åkte jag till Chris jobb och mötte upp honom och barnen. Det var familjedag där så dom bjöd på mat och barnen fick godis. 


Eskil har fått massa lego på sista tiden.
Han är helt inne på detta med lego nu. Allra helst vill han ha ett lego-tåg men dom vi kollat på kostar väldigt mycket. Får bli det till jul istället.

Tänkte hinna med att träna idag men annars e det tomt i kalendern. Ska ta mej lite mer kaffe och lägga mig i sängen. 
Ha en go söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback