Hej

Idag hade jag läkartid men läkaren var tvungen att åka akut och hämta sitt sjuka barn från skolan så det blev inget.
Hade lite andra ärenden innan så barnen fick vara på förskolan men när det inte blev nått med läkaren kunde jag hämta dom redan klockan halv ett.
Och då fick dom sova middag hemma. Så även jag!


Hur gött var inte det då?
Behövde verkligen ta igen mig efter dessa hektiska veckor.

På kvällen var jag i gymmet och jobbade.
Jag har världens bästa jobb. Det är så himla roligt! :)

Har pratat med min chef på Örgryte också och fått lite utbildning om kassasystemet så snart börjar jag kunna det också... :)

Nu sitter jag i Eskils fåtölj och väntar på att han ska somna. Han verkar inte jättetrött, vi sov middag hur länge som helst! 
 
Ha en trevlig helg! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback