Mycket om träning...

...men som jag sagt innan så är ju detta min dagbok. Här skriver jag om mitt liv och vad som händer just nu. Och just nu händer det en himla massa saker som har med träning att göra. 

Så med det sagt så var jag i eftermiddags och kollade på ytterligare en crosscage-klass. Denna gång på Stig center.


Snacka om fit hon som var instruktör!
Oh my! Hon körde armhävningar med en hand och pratade och instruerade samtidigt.

Nu kör jag en egen klass imorgon!
Wohooo!


Sen ska jag träffa en pt kund. Min första i Angered. Inte så illa med tanke på att jag bara jobbat där två veckor!

Pratade med min chef på förskolan också idag.
Hon vill helst att jag är kvar året ut.
Jag fick fundera på det.

Nu blir det lite kaffe.
Sen sängen. Idag blev det en väldigt lång dag igen...
Nattis!

Kommentarer
Postat av: N

Ska bli så spännande att få höra om hur det gick med ditt första Crosscage-pass

Svar: Hihi... Ja du. Snart e det dax! :-/
kattitingeling

2014-10-29 @ 02:05:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback