Utbildning, utbildning och utbildning... Igen

Mycket kurser, utbildning och vara med vid sidan av och observera för mig just nu.
Idag var det utbildning på Nordic Wellness Backaplan om säljteknik och hur man hittar kunder. Det var himla bra!
Innan det hade dom en crosscage klass där så jag åkte dit en timme innan och kollade på det. :)


Börjar få kläm på det nu...
Ska nog bara tuta och köra kanske! Whoop, whoop! 


Sen kom Chris och hämtade mig och så åkte vi till vårdcentralen.
Det var visst svinkoppor som Astor hade ändå, för nu har Chris fått det... :((
Jag gick och gjorde naglar undertiden som han var där istället.


Nu kollar vi på Så ska det låta.
Imorgon ska jag få till lite träning hade jag tänkt om Chris orkar va hemma själv med barnen. Hans medicin mot klådan gör honom helt deckad.

God kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback