Wooop Wohoop det händer grejer!

På onsdag ska jag till Nordic Wellness i Angered och träffa personalchefen där. Eventuellt börjar jag jobba där också!
Då får jag vara på två ställen. Jeej! :)
Allt börjar rulla på snabbare än vad jag trott! Det går undan... Jag får se till att hänga med!
"Be careful what you wish for..." brukar jag säga, "...you just might get it!"
Och när man får det blir man lite spak och feg och börjar blicka tillbaka till tryggheten och få lite kalla fötter.


Men som bilden här ovan säger: om inte nu, så när?

Jag finns med på hemsidan nu också, fast bilden har inte kommit upp än.
Men presentationen finns i alla fall. :)
Vill ni läsa den får ni gå in på Nordic Wellness hemsida och klicka på personlig träning.
Sen får man klicka på region Göteborg.
Alla pt:s står i bokstavsordning.


Såg till att få mig en låda också som jag kan ha alla mina saker i. :))


Nu vill jag ha massa fler pt kunder!
Det var så himla roligt. 
Vilket jobb. Tänk att jag får jobba med det här. 
Det är ju helt crazy. :-D

Hemma körde jag lite gympa med min pilatesboll och gjorde lite olika övningar men det gick sådär med massa barn runt omkring som skulle va med.

Nu kommer det nån film som vi ska glo på.
Hej hopp! :)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback