Anställningsintervju

Var himla seg innan jag skulle iväg på intervjun.
Somnade väldigt sent i natt så jag fick inte mycket sömn.


Vet inte hur det gick men det kändes okej tror jag.
Jag var nog nervös. Inte för att träffa platschefen eller för att bli intervjuad men för hela grejen med att kanske börja där och göra någonting helt nytt. Det är en helt ny värld.
 
Gymmet där är ganska litet och när jag gick runt där så tänkte jag fy va nervöst att va pt där! Det finns ju ingenstans att gömma sig, alla kommer ju att stirra! :-D


Chris stannade hemma en extra dag för att vara på den säkra sidan idag.
Men vi e friska allihop nu tror jag - äntligen. 
Fy fasen va magsjuka e vidrigt. :((
Ogilla knappen åttiofem gånger på den!


På förmiddagen gick vi ut och tog en långpromenad och Astor störtdök och slog i pannan och näsan.
Inge kul alls. :( Stackars liten.
 

Nu e det dags för sängen.
Är väldigt trött!

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback