Blah

Herre Gud va vi e slöa idag! :-(
Eskil spydde en till gång idag men efter det har det varit bra. Han somnade redan vid kl tio i förmiddags och sov till halv tre! Efter den natten han hade kan jag förstå honom! Jag är helt slut fast jag inte e sjuk. 
Astor har också varit helt omöjlig! 
Han har varit SÅ himla missnöjd precis hela dagen.
Men dom somnade ganska snabbt nu i kväll och det var ju tur. Hade inte orkat mer... Ska nog också gå o lägga mej snart.
Behöver energi! Måste städa oxå. Ser verkligen ut som kriget! Men det får vi ta imorgon.
Inge kul med sjukdomar... :(

Nattis!


Kommentarer
Postat av: N

Lic. PT, Hälsa och Friskvård på Högskolan i Borås, LCHF- och träningsfreak. Du kommer bli grym som hälsoguru. HALLELUJAH!!!
http://youtu.be/34nrWcUglVg

Svar: Jeah! Min resa har bara börjat 😉
kattitingeling

2014-09-08 @ 00:43:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback