Hejsan

Hinns inte med att skriva lika många inlägg som innan nu när man jobbar, lämnar och hämtar barn och studerar...
Är TRÖTT.
Studierna i sommar och stressen över att behöva göra om proverna gjorde sitt till också.
Men nu börjar jag få tillbaka lite energi, har varit helt död i flera veckor.
Det börjar ordna sej på jobbet, jag behöver inte längre tänka på skolan, jag har licensen i handen och jag börjar förstå hur det fungerar att gå på universitet, det är skitkul! :)
Jag har för övrigt kommit in på en till utbildning men den får jag hoppa för tyvärr kan jag inte splitta mej i tre delar!

Nu börjar jag få lite rutin på det mesta i alla fall.
Men jag blir fortfarande väldigt trött fort.
Som ikväll när jag var hemma med dessa två godingar på bilden här nedan när Chris var i Alingsås och hjälpte sin kompis.


Vid tre var vi på kalas hos kusin och firade deras minsting som fyllde fyra.
Sen åkte vi och köpte lördagsgodis och bär till mig och så hade vi filmkväll.
Gjorde popcorn och kollade på "Rorry en racerbil", skulle lånat Frost-filmen av kusin egentligen men dom hittade den inte. :) 
Rorry dög alldeles utmärkt åt pojkarna, det var nog mest jag som ville se Frost kanske... :-D


Jag fick spela spel istället på telefonen - Rorry kan jag typ utantill så den orkade inte jag med att se en gång till och så gjorde jag mej en bärsmoothie. Efteråt fick jag äran att dammsuga popcorn som låg över hela golvet i pojkarnas rum. När Astor inte var så intresserad av att äta några fler ville han mest bara kasta ut dom ur skålen.


Nu e det dags att sova. Helt tomt på schemat imorgon, bara köra Sara till cheerleadingen. 
Skönt. Vill bara slappa och ta igen mej.
God natt!

Kommentarer
Postat av: Snömos

Du går inte på universitetet. Borås har en högskola. Inget universitet.

Svar: Orkar inte ens svara på det här löjliga inlägget.
kattitingeling

2014-09-21 @ 16:22:17
Postat av: N

Tydligen någon som har snömos i huvudet, eller pulvermos...

2014-09-22 @ 22:05:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback