"Ledig" onsdag

Idag e jag ledig men det känns inte alltid som man är det. 
Pojkarna är alltid helt galet trötta just denna dag efter att de varit på förskola två dagar.
Dom är griniga och har väldigt dåligt tålamod.
Ofta somnar Astor senast halv elva - som idag. Eskil får också lägga sej tidigare på onsdagar för han brukar inte heller orka så länge.


Ikväll ska jag vidareutbilda mig på SAFE om fötter och hur dom påverkar resten av kroppen.
Igår var jag på föräldramöte på Sofias gymnasium och i måndags var det möte på jobbet.
Imorgon är det universitetet igen i Borås så det är ett möte varje kväll denna veckan känns det som...


Jag har inte fått höra nått från gymmet jag var och hade anställningsintervju på förra onsdagen ännu.
Det verkar ta sin lilla tid alltihop.

Det här med valet vet jag inte ens vad jag ska skriva om.
När jag hör nått om dom där jäkla Sverigedemokraterna så stänger jag av tv:n eller radion. Jag kräks på det. Orkar inte höra på det. Vad fan e det som händer? 


Ja... Var e världen på väg?
Vi får ta oss samman och gå vidare. Jag säger som Olof Palme sa: sörj inte, organisera er!

Nu ska jag lägga en liten Eskil. 
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback