Magsjuka

Eskil spydde hela kvällen minst femton gånger tills det inte fanns kvar nått att spy.
Tvättmaskinen har gått varm och vi är väldigt trötta. Inte minst Eskil.
Men idag verkar han bättre i magen i alla fall.
Det han har druckit har han fått behålla och sen fick han börja med att testa äta ett smörgåsrån. Det verkade gå bra det med. 
Snart kanske man kan våga ge han lite annat också.


Två nakenfisar i en soffa som blev nerspydd igår. Tur det går att tvätta överdragen!

Min pappa blev opererad för cancer i förrgår och idag fick han åka hem från sjukhuset. Det verkar ha gått bra och han säger att han mår fint.
Han bor i Finland så jag kan inte träffa honom. Det känns lite jobbigt. Hade velat vara hos honom nu.


Lilla pappan och Eskil 

Idag ska vi ha riktig helg då vi inte gör det minsta. Ganska behövligt. Känns som att det har varit full rulle nu många veckor.
Egentligen skulle vi på kalas hos kusin då hennes dotter fyller år men jag är ganska säker på att dom inte vill ha besök av oss.
Ingen vill med säkerhet besöka oss heller så då e det ett ypperligt tillfälle att bara vila och försöka ta igen sig.

Japp, så har vi det här. Hoppas  ni får en bra helg.
Jag ska nog fortsätta med tvätten!


Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback