Mörbultad men glad

Har ont över allt i hela kroppen!! Oh my God! Hur fan ska jag kunna ha ett cardiowalking-pass imorgon??? Det går ju inte... :-D
Det var en väldigt fysisk utbildning men riktigt bra. Jag lärde mig massor och är superinspirerad och taggad inför mina nya klasser som jag ska ha. 


Vi fick hålla en del av en klass för alla deltagare och visa några övningar. Vi skulle helt enkelt vara "instruktör" en liten stund.
Man blir alltid så knepig när man ska ha en sån klass inför andra som bedömer en. Jag blir supersnabb och stressar mej igenom det och glömmer av att säga hälften.


Men det gick ju vägen ändå och jag fick godkänt och klartecken.
Jeej!
Ytterligare en merit att skriva till på mitt cv. :) Jag är nöjd med mig själv och stolt. Jag är helt grym! Wohoo. :-)


Dags att göra lite kaffe.
Sen blir det att planera nästa vecka.
Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback