Äntligen fredag

Äntligen har jag en ledig dag.
Så skönt att bara vara.
Det e helt lugnt och skönt. 
Sara och Sofia är i skolan och Eskil och Astor ligger med mej i min säng och somnar förhoppningsvis snart så dom får sova lite middag.
Eskil brukar inte längre sova så ofta men igår var han jättetrött på förskolan sa dom så vi vilar väl en stund så får vi se...


Ikväll blir det mer träning tillsammans med gubben. Han har fått blodad tand. :-D 
Efter lyft av vinterdäck på fel sätt blev han dålig i ryggen och har inte velat träna på väldigt länge.
Nu tar vi det väldigt vackert med bålövningar och börjar försiktigt bygga upp.


Nu har mina fina pojkar somnat.
Jag ska gå och göra lite mat. :-)
Ha en trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback