Bröllopsdag

Idag har vi varit gift i sju år och tillsammans i åtta och ett halvt år.
Jag är så glad för alla dom åren. Dom bästa i mitt liv.
Chris är en fantastisk make som gör sitt allra yttersta varje dag för att göra mig lycklig och nöjd.


På morgonen fick han paket av mig.


En t-shirt till Star Wars - nörden med Darth Wader på och texten "the most interesting man in the world".
För det är han. 
Livet blir intressant och kul tillsammans med Chris. Vi gör vardagen rolig och hittar alltid på små äventyr.


Idag drog vi iväg till Bärby självplock och plockade jordgubbar. 
Sen åkte vi till Tero och överlämnande en USB sticka med deras bröllopsbilder.


Jag köpte också blåbär.
3 litet jordgubbar och asken med blåbär gick på 159kr. :-)


När vi kom hem åkte Chris iväg och kom hem med japansk mat.




Eftersom vi inte har någon barnvakt nu när Sara och Sofia är i Kuwait så fick vi fira vår bröllopsdag med våra gulliga pojkar.

På kvällen tittade vi på Ernst på TV4 play.
Jag städade också en himla massa. 
Det börjar ta sig!
Snart kanske jag blir klar?


Imorgon ska pojkarna börja på dagis igen.
Ska bli spännande att se hur det går för dom att vara på olika avdelningar.


Puss och kram!
God natt på er allihop.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback