Jul

Julen kom till vårar hus också till slut. Det trodde man inte för vi har varit väldigt sega och dragit ut på det in i det sista.
Granen tog vi fram igår och idag fick barnen klä den. Det blev jättebra.


Svärmor och svärfar, Chris bror Andreas och hans familj var hos oss idag och åt julmat.
Imorgon kommer min pappa och i övermorgon kommer min mamma.



Eskil var trött som bara den och väldigt grinig. Astor är sjuk, han har fått feber så han var inte så pigg han heller. 


Imorgon var det tänkt att jag skulle jobba men nu får jag väl tänka om lite grann. Det blir vabb - igen.
Hoppas att de båda är friska till julafton i alla fall. 



Nu ska jag försöka sova lite med en sparkande Astor bredvid mig.
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: N

God Jävla Jul

Svar: 😱😱😱😮🤔?
kattitingeling

2015-12-24 @ 23:45:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback