Ledigt

Idag skulle jag varit på en workshop med Safe (där jag läste till pt).
Det skulle ha varit föreläsning och löpanalys i samarbete med Salming.
Tyvärr blev det inställt på grund av sjukdom och för många avbokningar så jag fick ledigt.
Dom kommer dock att köra det i januari så jag hoppas jag kan gå på det då.
På lördag är det i alla fall utbildning och sen även måndag och onsdag nästa vecka.


Hade två kunder på förmiddagen och sen skulle jag ju varit på utbildning men det blev hemmadag istället. Kanske tur i oturen för jag har varit hemskt trött.
 

Eskil var också trött. Han somnade på soffan.
Astor har varit ganska gnällig och väldigt mammig så att vi fick vara tillsammans idag var nog behövligt.


Nu ska jag försöka sova.
Men det blir nog inte svårt, är ganska seg...

Grattis svärmor som fyller år idag!
❤️
 
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback