Måndag

Min gubbe e fortfarande sjuk!
Fjärde dagen han har feber! :-/
Verkar helt crazy. 


Just nu ligger han och sover med Eskil i våningssängen.
Jag har kokat jättegod kålsoppa. :)


Nu har jag bestämt mej för att ta tag i min kost ordentligt igen.
LCHF funkar för mej.


Känner mig glad och pigg idag.
Har ägnat helgen till att organisera i skåp och diverse utrymmen för att skapa mer plats. 
Förut - innan jag fick småbarn igen och innan jag blev utbränd hade jag superordnat i alla mina skåp och lådor. Varenda skruv och mutter var sorterade i små burkar och jag hade olika små lådor i lådorna så allt hade sin plats.
Jag har aldrig varit den som haft ordning värst mycket annars men i skåpena var det alltid tipp topp.
Nu e det inte så längre... Men ganska bra ordning är det ändå. Dock inte sån super-duper ordning som då.


Dagens outfit.
Byxorna har jag fått av mamma. Dom kommer från Lindex och toppen e från HM.

Nu är det dax att koka lite kaffe.
Ska bli gött efter lite kålsoppa!

Hej hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback