My valentine

My husband is my valentine.
The best. The greatest. The love of my life. Forever and ever, until death do us part. 
Love always.


Vi började kvällen med middag på fransk restaurang och åt oxfilé.



Febrig och sjuk var han men tapper som en hjälte.


Han frös och huttrade men höll god min.


När vi gick till bion från bilen kunde han inte ens prata för han frös så mycket.


Man han kämpade ända in i mål och vi såg den så omtalade filmen.


Jag hade riktigt låga förväntningar för den hade ju fått sjukt dålig kritik.
Men jag tyckte den var bra och det tyckte gubben också. :) 
Så det blev en lyckad kväll trotts lite tråkigt med sjukdom osv.

Happy Valentines day! <3
Massa kärlek till er alla.


Kommentarer
Postat av: rememberthiis.blogg.se

Mysigt :) såg också den idag och gillade den också

Svar: Kul. Ser fram emot nästa film! :)
kattitingeling

Postat av: Christer Grey

Älskar dig med, trist att vara sjuk bara. Hade sedan länge varit inställd på gos, men det blev bara sömn, varma bad och Ipren om varannat. Imorgon kväll är jag nog frisk igen, då kan vi ses på övervåningen i lekrummet. Eller ta herrgårdsvagnen på en mysig tur i Göteborgs nattliv. ❤️❤️❤️

Svar: Vilken lögnare du är! Nu ligger du där i badet med feber igen... 😩👎
kattitingeling

2015-02-15 @ 22:10:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback