Och upp...

Nu känns det bättre igen.
Jag e väldigt snorig dock och har rosslande hosta men annars e jag rätt pigg. Orkade upp i morse utan problem och orkade va med på hela utbildning utan att ens känna mej trött.
Efteråt åkte jag till och med och handlade.


Eskil och Astor e dock fortfarande sjuka.
Blir vab nästa vecka. Vi får klura på hur vi ska få ihop det...

Härligt soligt väder är det ute.
Känns som vår! Himla gött!


Rudolf med den röda mulen...

Nä men lite kaffe kanske...?
Ha en härlig söndag! :)

Kommentarer
Postat av: N

Vad för utbildning?

Svar: Kassasystemet :)
kattitingeling

2015-02-24 @ 23:37:58
Postat av: N

Du menar att systembolaget är dåligt...

Svar: Nä jag tycker Systembolaget e jättebra. :) Är där vääääldigt sällan dock. Måste va ett år sedan jag var där sist... :-/ Minst
kattitingeling

2015-03-01 @ 19:03:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback