Sjukstuga.

Igår lämnade Chris barnen på dagis för han fortsatte att vara sjuk och jag jobbade. Men efter några timmar ringde dom och sa att Eskil var hängig så jag åkte och hämtade dom innan lunch.
Vi åkte hem och gick och la oss allihop. Jag kände mej inte heller vidare kry.


Och mycket riktigt.
Jag var skitdålig och kunde inte jobba på kvällen!
Eskil var också jättedålig och idag är det Astors tur. :(

Idag har jag känt mej bättre i alla fall och varit iväg och jobbat lite grann så jag hoppas att det inte blir nån sån mastodont-grej som Chris hade, han hade feber i fem dagar!

Orkade iväg bort till Mölnlycke också och kolla in massa nya redskap som kom idag till cagen.
Trx-band, lådor, medicinbollar, romerska ringar och säckar mm! Så himla kul! Nu ska vi jäkla mej ha värsta crosscage-klasserna! :)
 

Vi kör också pt-kväll på Mölnlycke i mars. :)

Ha en fin kväll allihop!
Hej hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback