Sjukstugan på Furumossen

Nu är det Sofias tur. Hon ligger nerbäddad i sin säng med feber.
Astor verkar helt återställd. Ända är att han har hemsk hosta. Eskil är lite halvkänslig men börjar också bli bättre.
Jag kände mej lite si så där i morse men nu börjar jag känna mej okej.
Städlusten börjar komma tillbaka, det är oftast ett bra tecken...


Har fixat naglarna igen.
Blev jättenöjd den här gången. Dom la på nått som dom kallar shell-lack eller nått liknande så nageln blir alldeles glansig och fin.
Jag brukar bara ha vanlig akryl på och sen målar jag själv fransk manikyr på. Eller med nån färg.

Barnen sover nu.
Helt tyst och lugnt i huset.


Jag kanske också skulle ta passa på att vila mej.

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jättefina naglar :)

Svar: Tack så mycket! :))
kattitingeling


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback