Nu börjar det...

Imorgon har dom stängt på förskolan men sen börjar det... Mitt liv som pt och instruktör på "heltid".


Känns spännande och pirrigt. 
Ska bli kul med cardiowalking-utbildningen också till helgen.
Måste läsa igenom utbildningsmaterialet som jag fick också.
Kanske skulle jag göra det nu?


I morgon bitti ska jag träna min morgonpigga kund vid sex igen!
Sen har jag seniorer i Angered som ska tränas kl tio. Det var ett tag sen så det ska bli kul att träna dom igen. :)
Sofia har lovat vara barnvakt eftersom dagis var stängt och Chris jobbar.
Snälla Fia. Jag har betalat henne genom att köpa chilinötter och hallonsoda. Då blev hon nöjd. :)


Idag tränade jag tillsammans med min kollega från Olskroken.  
Jag var ganska trött så det blev lite si sådär med träningen men vi tar nya tag nästa gång!
Tränade cardiowalking i Olskroken igår och blev helt slut. Har inte tränat kondition på länge, mest bara styrketräning. Det märktes! :-/ Kanske därför jag var lite trött fortfarande idag...


Nu ska jag plugga!
Hej hopp!

Kommentarer
Postat av: N

God fortsättning på det nya året. Ska bli så trevligt att följa din nya karriär inom hälsa och friskvård. Faktum är att det kan sluta precis var som helst :-)

Är det Jonas Gardell på TV:n i bakgrunden? Den showen var frugan och jag uppe i Stockholm och såg i våras. Får säga att jag skrattade lika mycket igår kväll som när vi såg den live. Bögar mums!!!

Svar: Tack detsamma N! <3
Det var Jonas Gardell! Jätterolig! :-D
kattitingeling

2015-01-07 @ 12:27:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback